Het succes van TTS schuilt in de manier waarop zij inspeelt op veranderingen op het vlak van technologie, regelgeving en bovenal van klantwensen. Door hierop actief in te spelen én hierin voorop te lopen, ontwikkelde zij zich tot een toonaangevende fabrikant en distributeur. Directeur Floris Jan van den Heuvel: “Daarnaast investeren wij voortdurend in manieren om ook onze buitenlandse klanten zo snel mogelijk van materialen te kunnen voorzien. Zo openden wij vestigingen in Duitsland, Frankrijk, Engeland en Italië en hebben wij agentschappen wereldwijd. Wij trokken teams aan van lokale verkopers voor wie de eigen markt geen geheimen kent. Zoals bijvoorbeeld ons Franse team. Zij zorgen er nu al voor dat lokale klanten ja kunnen zeggen tegen opdrachtgevers die aanvragen doen voor het aankleden van Olympische Zomerspelen-locaties in 2024.”
TTS ziet de toekomst zonnig in. En ook groen. Duurzaamheid speelt namelijk een belangrijke rol bij de beleidsvoering van TTS. Niet alleen is het hoofdkantoor en magazijn volledig energieneutraal, ook haar productaanbod. Het gehele assortiment is pvc-vrij. Voor elke toepassing biedt TTS post-consumer waste (GRS-gecertificeerd) gerecyclede producten aan en stimuleert zij klanten om die te gebruiken. Momenteel brengt TTS de carbon footprint van haar assortiment in kaart. Door een analyse van de levenscyclus van producten te maken, kan zij vergelijken hoeveel CO2 er is gemoeid per vierkante meter. Floris Jan van den Heuvel: “We werken hard, maar natuurlijk is er ook tijd om stil te staan bij ons jubileum. In juli vierden we het al met ons fantastische TTS-team en deze maand doen we dat nog eens met ons personeel, klanten en relaties, die wij dankbaar zijn voor hun vertrouwen en prettige samenwerking door de jaren heen.”